Miercuri, 18 martie, a avut loc prima întâlnire din cadrul campaniei „Un pui de Om, Un pui de Pom” despre care vă spuneam că echipa AICR o susține. Credem că va avea un impact pozitiv, de aceea ne-am dorit ca până să organizăm un eveniment în aer liber, să facem o întâlnire de planificare împreună cu părinții care sunt dornici să adopte un „pui de pom”.

Ne face plăcere să vă anunțăm că suntem parteneri în cadrul acestei campanii inițate de Primăria Municipiului Moinești. De aceea ne vom da silința să organizăm câteva evenimente educaționale pentru comunitatea locală, ca moineștenii să înțeleagă beneficiile pe care le au dacă se implică.

Pentru cei care nu știu, vrem să repetăm faptul că implicarea în această campanie, nu vă fură nici timp, nici bani. Practic, timpul pe care îl veți investi ar fi:

  1. timpul pe care îl folosiți acum citind informațiile suplimentare,
  2. timpul în care veți vorbi la telefon cu d-na cons. Enea Daniela pentru a vă înscrie în campanie sau timpul pe care îl veți folosi pentru a completa formularul pe care noi îl punem la dispoziție pentru a realiza o bază de date cu familiile înscrise în campanie (promitem noi că nu durează mult înscrierea în campanie, indiferent ce metodă alegeți)
  3. timpul pe care îl veți petrece la evenimentul în aer liber, pe Osoiu, alături de copilul dumneavoastră, alături de celelalte familii cu copilași care vor fi prezente pentru Ceremonia de adopție a arborilor. (nici nu veți ști cum trece o oră pe dealul Osoiu, printre hilizelile celor mici și încercările lor stângace de a stropi copăceii adoptați)

Campania este sprijinită financiar și logistic de către Primăria Municipiului Moinești, astfel încât, nu se plătește pentru a „adopta” un copacel. Singura condiție este faptul că pot adopta copaci doar părinții care au copii cu vârste până în 14 ani, iar părinții care au mai mulți copilași, pot adopta câte un arbore pentru fiecare copil.

Tocmai de aceea prezența familiilor este solicitată, ca un gest simbolic la următorul eveniment din cadrul Campaniei “Un pui de Om, un pui de Pom”, care se va desfășura sâmbată, 18 aprilie 2015, la o oră stabilită de comun acord.

Va fi practic un eveniment ceremonie de adopție a arborilor, prin care fiecare familie înscrisă în program va primi certificatul de adopție, va lega de copăcel cu o panglică verde mini-panoul și… va uda rădăcinile copăcelului adoptat pentru prima oară, ca un gest simbolic care să confirme dorința de a avea grijă pe viitor de copăcel.

Noi, echipa AICR vom încerca să realizăm și fotografii speciale pe care mai ales copilașii le vor prețui atunci când vor fi mari și vor fi capabili să înțeleagă ce gest frumos au făcut părinții lui prin adopția copacului. Pentru că știm sigur că peste ani, copiii noștri vor fi nu numai mândri, dar și super încântați când își vor vedea copăceii lor. Și suntem siguri, că pe viitor… chiar vă va face plăcere să vă plimbați pe Osoiu, să admirați panorama orașului și totodată să „vizitați” copăcelul, să vedeți în ce stare mai este sau cât a crescut.

Totodată, faptul că o familie adoptă un „pui de pom” denotă faptul că părinții își doresc să își învețe „puiul de om” să iubească și să respecte natura. De aceea, provocăm toţi părinții moineșteni să participe la această campanie, nu doar din necesitatea de a demonstra că militează și sprijină comunitatea locală, ci mai ales pentru că implicarea lor ar fi un semn de respect pentru viitorul copiilor acestui oraș, pentru natură și pentru un aer curat! Pentru că împreună putem demonstra comunității că se poate!

Dacă v-am convins și vreți să adoptați un stejărel sau un pui de mesteacăn atunci tot ce trebuie să faceți este să:

  1. completați on-line formularul cu toate datele necesare și veți fi contactați în preajma evenimentului pentru a fi puși în temă cu toate detaliile
  2. luați legătura cu d-na cons. Daniela Enea, telefonic la 0733.959.408 sau 0234.363.680- interior 116 sau
  3. luați legătura cu d-na cons. Daniela Enea mergând la Primărie, la parter, camera 10, L-V, 8:00-14:30.
  4. luați legătura cu președinta AICR, Anca Balaban Popa Iscu, telefonic la 0757.253.214
  5. urmăriți pagina campaniei de pe Facebook, pentru că acolo vor fi postate constant noutăți și informații utile pentru o bună desfășurare și organizare

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *